Lån Flyttekasser gratis
Vi hjælper med nedpakning
Hos Flyttefirma København tilbyder vi en komplet løsning, hvor vi hjælper dig med både nedpakning og udpakning i forbindelse med din flytning, hvor vores flyttefolk vil stå for den del. Det gør at du som kunde kan læne dig tilbage med ro i maven og få klaret din flytning ganske hurtigt, effektivt, og uden bekymringer.
Vi er et flyttefirma, som har pakket alt fra store virksomhedslokaler, til parcelhuse og lejligheder på mindre end 1 arbejdsdag. Typisk erfarer vi at vores kunder bruger flere uger på nedpakningen, og derfor har vi valgt at tilbyde denne løsning, så vi sammen kan gøre processen så let som mulig.
Vi pakker alt porcelæn ind i indpakningspapir, afmontere alt elektronik og pakker det ind i bobleplast, og vi tager naturligvis ekstra hensyn til spejle, vaser, malerier og lignende. Du kan være helt sikker på at samtlige af dine værdier er i trygge hænder hos os. Herudover henter vi også selv flyttekasserne så du ej heller skal tænke på dette.
Vores priser
KAMPAGNE PRIS
Flyttekasser kan afhentes mandage, tirsdage og torsdage mellem 10-14 og koster et depositum på 25,- pr. kasse.
På adressen: Rosenkæret 13A 2860 Søborg
Alternativt kan det leveres til en valgfri adresse for 400,-
OBS: Ring halv time før ankomst
Gratis leje af flyttekasser
Hos FlytKbh sørger vi for alt det lige netop din flytning kræver. Vi tilbyder derfor naturligvis også flyttekasser. I dette flyttefirma gør vi det mange af vores konkurrenter ikke kan, nemlig at leje flyttekasserne ud helt gratis. Det giver altid bedre mening at leje end at købe flyttekasserne, da de fleste jo sjældent flytter.
Muligheden for at leje flyttekasser gælder både hvis din flytning foregår i København men også for flytte-opgaver i resten af Danmark.
Når du har booket din flytning og er klar til at leje dine gratis flyttekasser, ønsker vi at gøre det nemt. Vi tilbyder muligheden for at få dem leveret direkte til hoveddøren for 400,-. Vi afhenter naturligvis også flyttekasserne når du er helt færdig med at pakke ud.
Flyttekasser kan også hentes helt gratis, på adressen Rosenkæret 13A, Søborg mellem 10-16 i hverdage. Husk altid at ringe inden du kommer.
Når du ønsker at aflevere flyttekasserne
Når du er flyttet ind i dit nye hjem, og flyttekasserne er tomme skal du ringe os op, så vi sammen kan finde ud af hvordan vi nemmest får dem i hus igen.
Vi afhenter også flyttekasserne, dog koster det yderligere 400,-. Alternativt er det også muligt at aflevere flyttekasserne på adressen Rosenkæret 13A, Søborg.
Husk venligst at pille mærker/labels af flyttekasserne, samt fold dem pænt og stabl dem ens, hvis du ønsker at gøre det så bekvemt som muligt for flyttemændene.
Gode råd når du pakker flyttekasser
Selv om vores flyttemænd er store og stærke, så vil vi gerne passe på dem alligevel. Derfor er det vigtigt at du husker at variere indholdet af flyttekasserne, således at flyttekasserne ikke vejer meget over 25 kilo. Endvidere anbefaler vi også at service, og generelt skrøbelige ting, pakkes forsvarligt ind, så det er så nemt som muligt for flyttemændene at flytte. Det er også muligt at markere hver flyttekasse så vi ved hvor hver kasse skal hen i den nye bolig.
Start med at sikre dig at du har samlet flyttekasserne ordentligt. (Du kan finde vejledningen til det på selve flyttekassen.)
Når du pakker flyttekasserne, er det vigtigt at de pakkes på en sådan måde at det er forsvarligt at bede en flyttemand om at løfte den. Der skal helst ikke mere end 25 kilo i hver kasse. Dette opnår du ved eksempelvis at undgå at fylde alle bøger i samme flyttekasse, men i stedet fordeler godt ud mellem de lette og tunge ting i hver flyttekasse.
- Når du pakker køkkengrejet, er det vigtigt at du så godt som muligt forsikrer dig at glas, porcelæn og krystal er pakket i enten bobleplast eller anden form for indpakningspapir. Sørg også for at markere tydeligt på flyttekassen samt informér flyttemanden, om at der er skrøbelige genstande i de givne flyttekasser.
- Når det kommer til dine planter er det smartest at sætte dem i åbne flyttekasser. Gerne så mange som muligt i hver kasse. Husk dog, at planter transporteres på eget ansvar.
- Rengøringsmidler og kemikalier bedes venligst pakkes i en tyk plasticpose eller lign. og derefter ned i flyttekasser.
Skal flyttemændene også pakke?
Vi oplever ofte at vores kunder ikke kan overskue at pakke hele boligen ned. Når man flytter til vores konkurrencedygtige pris støder man på alle slags flytninger. Det kan være alt fra det nybagte forældrepar der skal flytte ind i drømmeboligen eller en af vores ældre medborgere der skal pakke hele livet ned i flyttekasser og flytte ud i kolonihaven eller på plejehjemmet. Der er masser af årsager til hvorfor man har behov for at få klaret hele flytningen fra Nedpakning, til flytning, til udpakning, igen.
Derfor tilbyder vi en nedpaknings-ordning, således at vi tager os af flytningen fra start til ende uden at kunden løfter så meget som en enkel flyttekasse. Vælger du denne service ydelse så sender vi to, eller flere flyttemænd ud til dig, med gratis flyttekasser, indpakningspapir, bobleplast mm. så du blot kan læne dig roligt tilbage og nøjes med at diktere de udsendte flyttemænd.
10 gode råd til din flytning
Nu har du kigget alle flyttefirmaerne igennem og endelig fundet det bedste flyttetilbud og er nu klar til at gøre din flytning så nem som muligt.
Men hvordan gør man så lige det?
De fleste mennesker flytter rigtig sjældent, så til dig der skal flytte for første gang eller dig der bare har brug for en handleplan har vi lavet en samlet oversigt over gode tanker man bør gøre sig i forbindelse med en flytning.
- Start med at sikre dig at du har samlet flyttekasserne ordentligt. (Du kan finde vejledningen til det på selve flyttekassen.)
- Når du pakker flyttekasserne, er det vigtigt at de pakkes på en sådan måde at det er forsvarligt at bede en flyttemand om at løfte den. Der skal helst ikke mere end 25 kilo i hver kasse. Dette opnår du ved eksempelvis at undgå at fylde alle bøger i samme flyttekasse, men i stedet fordeler godt ud mellem de lette og tunge ting i hver flyttekasse.
- Når du pakker køkkengrejet, er det vigtigt at du så godt som muligt forsikrer dig at glas, porcelæn og krystal er pakket i enten bobleplast eller anden form for indpakningspapir. Sørg også for at markere tydeligt på flyttekassen samt informér flyttemanden, om at der er skrøbelige genstande i de givne flyttekasser. Obs: Indpakningspapir og bobleplast mm. er tilkøb. Ring ind til kundeservice hvis dette ønskes oplyst.
- Når det kommer til dine planter er det smartest at sætte dem i åbne flyttekasser. Gerne så mange som muligt i hver kasse. Husk dog, at planter transporteres på eget ansvar.
- Rengøringsmidler og kemikalier bedes venligst pakkes i en tyk plasticpose eller lign. og derefter ned i flyttekasser.
Din flytning
Hyppigt stillede spørgsmål
Afregningen af timer starter først når flyttemænd, rengøringsfolk, eller handyman er ude på jeres adresse. Derfra betaler i fra vi starter på jeres A, til vi er færdige på jeres adresse B. Med andre ord betaler i altså ikke for tiden som det tager for os at komme tur/retur.
På alle vores pakker er alt inkluderet pånær tungløftgebyr og broafgifter, hvis du er i tvivl om, hvad prisen på det kunne være, så giv os et kald, så kan vi finde en god løsning
Flyttekasserne kan leveres efter aftalt tid. Dog har vi mulighed for at lave specielle aftaler ved akutte flytninger. Levering/afhentning af flyttekasser koster 400,- kr, og derudover betaler man også et depositum på 25,- kr pr. flyttekasse. Depositum bliver naturligvis tilbagebetalt ved afhentning/aflevering af flyttekasser.
Vi kan sagtens hjælpe med nedpakningen af inventar. Alle vores flyttemænd er erfarne, og sørger naturligvis for at pakke alt ned ansvarligt, hurtigt og effektivt. Derudover så har vi også mulighed for at anbringe bobleplast eller tæpper med os. Dog betaler man naturligvis for omkostningerne ved disse materialer.
Vi, Flyttefirma København kan sagtens hjælpe dig med en flytning uanset, hvor i landet eller udlandet du skal hen. Så længe vi får besked i god tid og kan planlægge et flyttetilbud, så er alt muligt.
Vi tager både imod kontant, mobilepay og straksoverførsel og vi sender selvfølgelig altid en faktura efter endt flytning.
Hyppigt stillede spørgsmål
Afregningen af timer starter først når flyttemænd, rengøringsfolk, eller handyman er ude på jeres adresse. Derfra betaler i fra vi starter på jeres A, til vi er færdige på jeres adresse B. Med andre ord betaler i altså ikke for tiden som det tager for os at komme tur/retur.
På alle vores pakker er alt inkluderet pånær tungløftgebyr og broafgifter, hvis du er i tvivl om, hvad prisen på det kunne være, så giv os et kald, så kan vi finde en god løsning
Flyttekasserne kan leveres efter aftalt tid. Dog har vi mulighed for at lave specielle aftaler ved akutte flytninger. Levering/afhentning af flyttekasser koster 400,- kr, og derudover betaler man også et depositum på 25,- kr pr. flyttekasse. Depositum bliver naturligvis tilbagebetalt ved afhentning/aflevering af flyttekasser.
Vi kan sagtens hjælpe med nedpakningen af inventar. Alle vores flyttemænd er erfarne, og sørger naturligvis for at pakke alt ned ansvarligt, hurtigt og effektivt. Derudover så har vi også mulighed for at anbringe bobleplast eller tæpper med os. Dog betaler man naturligvis for omkostningerne ved disse materialer.
Vi, Flyttefirma København kan sagtens hjælpe dig med en flytning uanset, hvor i landet eller udlandet du skal hen. Så længe vi får besked i god tid og kan planlægge et flyttetilbud, så er alt muligt.
Vi tager både imod kontant, mobilepay og straksoverførsel og vi sender selvfølgelig altid en faktura efter endt flytning.
Vi flytter rundt i hele Danmark
Flyttefirma København (FlytKBH) har base i København på indre Østerbro – men vi har flytteopgaver fordelt over hele Danmark. Det betyder med andre ord, at vi ikke er begrænset til at udføre flytninger i København og Storkøbenhavn. Vi tager også imod opgaver, der ligger langt fra vores kontor – og kørslen betaler vi for. Altid.
Når du hyrer os som dit flyttefirma i København står vi altid klar til at give dig den bedste pris. Vi er billige og effektive og holder altid det vi lover, da vi sætter en ære i at gøre vores kunder tilfredse.
Vi er et ærligt flyttefirma, der ikke kender til skjulte gebyrer og takster. Vi bekræfter altid prisen, inden vi starter, så du er sikker på, at den pris vi har lovet dig, holder. Få et gratis flyttetilbud allerede idag.
Vi flytter rundt i hele Danmark
Flyttefirma København (FlytKBH) har base i København på indre Østerbro – men vi har flytteopgaver fordelt over hele Danmark. Det betyder med andre ord, at vi ikke er begrænset til at udføre flytninger i København og Storkøbenhavn. Vi tager også imod opgaver, der ligger langt fra vores kontor – og kørslen betaler vi for. Altid.
Når du hyrer os som dit flyttefirma i København står vi altid klar til at give dig den bedste pris. Vi er billige og effektive og holder altid det vi lover, da vi sætter en ære i at gøre vores kunder tilfredse.
Vi er et ærligt flyttefirma, der ikke kender til skjulte gebyrer og takster. Vi bekræfter altid prisen, inden vi starter, så du er sikker på, at den pris vi har lovet dig, holder. Få et gratis flyttetilbud allerede idag.
Sjælland afdeling
Fyn afdeling
Jylland afdeling
København og omegn
Udflytterservice
Udflytterservice til private og erhverv
Skal du i gang med en større udflytning? Eller blot en rengøring, gulvafslibning, maling eller handyman opgave? Hos udflytterservice råder vi over håndværkere i alle brancher og kan derfor hjælpe i alle aspekter af udflytningen fra start til slut. En større udflytning kræver en bred faglig ekspertise og et stort overblik. Det har vi, da vi er et erfarent team, som er i stand til at sætte det helt rigtige hold til din udflytning.
Ring for uforpligtende tilbud
• 10% Rabat
• Inklusiv forsikring
• 100% Tilfredshedsgaranti
Ring for uforpligtende tilbud
• 10% Rabat
• Inklusiv forsikring
• 100% Tilfredshedsgaranti
Ring for uforpligtende tilbud
• 10% Rabat
• Inklusiv forsikring
• 100% Tilfredshedsgaranti